Dentalclinic

25 november 2019 - Albufeira, Portugal

Het voordeel van een Camperplaats van een Nederlandse eigenaar en merendeels gasten uit eigen land is dat ze meestal wel op de hoogte zijn van de plaatselijke hulpverlening. Hellup ik moet naar een tandarts🦷🥶. De kaakontsteking begint weer te zeuren met als gevolg dat ik mijn mond bijna niet goed open krijg. Nee nu niet lachen, ik heb echt geen grote mond. Praten gaat nog prima maar eten is erg gevoelig. Naar de (Nederlandse) tandarts in Albufeira, die heel zorgelijk kijkt en niet veel meer kan doen dan een antibioticum en pijnstiller voorschrijven. Mijn eigen tandarts dacht dat ik het wel 3 maanden zou kunnen volhouden voordat het erger zou worden, want begin oktober heeft ze me er voor behandeld. Maar afwachten of de pillen gaan werken en dan zien we wel verder. Zacht voedsel (vis?) en veel drinken. 🍷🍷🍷verdoofd de pijn🤣

1. Coen:
    25 november 2019
    Petra zeurt niet ze praat alleen wat raar als de mond zeer. Doet
  2. Jos Gijsen:
    25 november 2019
    Beterschap Petra !
  3. Nel:
    27 november 2019
    Dat is niet mis ,Petra. Het is te hopen dat de medicijnen je verlichting geven .
    Net terug van de yoga ! Een ander mens ben ik dan .
    Rob is ook bezig met Pilatus en het bevalt hem goed.Heerlijk weer, is het vandaag zonnetje en een windje. Vandaag een pakketje naar Suus versturen met o a zwenkwieltjes .
    22 dec gaan Rob en ik met meer lopers naar Banneux wandelen , 47 km. Dus veel lopen de komende tijd.
    Lieve groet, en het beste , vooral voor Petra
  4. Petra dragstra:
    27 november 2019
    Goed bezig zeg. Zo blijven we jong en positief. Hier vlakbij woont een Nederlandse pottenbakster van 80 en ze leek wel 61. We fietsten even verkeerd en kwamen zo in gesprek. Leuk mens👍, genoot van het Portugese leven. Had hetzelfde uitzicht als wij, geen wonder dat je dan een grote genieter bent.
  5. Marlies:
    he die petra en coen
    dat is nog eens leuk zo,n bloc nooit van gehoord Kunnen we af en toe schrijven nog 2 dagen gaat onze camper in de winter slaap tot maart Maar niet erg de kerst markten komen er aan Alle 2 snip verkouden Dus eerst veel citroentjes en middag dutjes Groetjes marlies en herbert
  6. Petra dragstra:
    27 november 2019
    Als je maar niet zuur wordt van al die citroenen. Die verkoudheid is hardnekkig hoor. Ging weg met een zware kou en toen die net weer over was, kwam de tweede. T is ook altijd wat, maar we blijven lachen en genieten van al het moois om ons heen.
  7. Marlies:
    he petra
    zag net dat je kiespijn hebt bah bah dat is wel echt vervelend voor je
    anti biotica helpt wel denk ik Wij eten dan vaker wat kip.Zit vol gespoten met dat spul groetjes
  8. Petra dragstra:
    27 november 2019
    Da ‘s een goeie Marlies en de kip is hier nog eens heel goedkoop. Zal wel plofkip zijn. Mag m’n kaken niet te veel belasten, dus moet meer drinken😜🍷🍷
  9. Jacques:
    28 november 2019
    sterkte ermee Petra. Coen zal je toch goed verzorgen???
  10. Petra dragstra:
    6 december 2019
    Juist ja en dat hoort ook zo, want dat verdien ik toch ook😜
  11. Ria:
    28 november 2019
    Leuk je reisblog. Sterkte met je kaakontsteking. Ik heb het in augustus gehad en had weinig energie meer. Na 3 weken kon ik weer probleemloos hardlopen.
  12. Ria:
    28 november 2019
    Waarom schrijven jullie Beike ipv Bijke? Een Stabij noemen we hier volgens mij Bijke.
  13. Petra dragstra:
    6 december 2019
    Onze Beike is met EI omdat ze een blij ei is en het niet afgeleid is van haar rasnaam.
  14. Dianne:
    29 november 2019
    Hoe gaat het nu met het bekkie? Slaat de antibiotica aan? Beterschap en sterkte ermee.
  15. Petra dragstra:
    6 december 2019
    Nog steeds niet echt lekker maar de grote behandeling zal moeten komen als we terug zijn. Daarom stellen we dat nog een paar maanden uit. Genoeg afleiding hier.