Hasta luego Espagna

2 februari 2020 - Sévérac-le-Château, Frankrijk

De temperatuur gaat stijgen het wordt deze week 24 graden, tijd om naar huis te gaan.

De eerste zonnestralen in de vroege morgen

We willen nog even genieten van de grauwe, grijze winter in Nederland. Haha, niet de werkelijke reden om huiswaarts te keren.

Huisjes aan het strand

Ons geliefd campertje vertoont weer kuren en de kaakontsteking is weer in alle hevigheid teruggekomen. Ik word er een beetje mismoedig van, maar we zijn vol goede moed uit zonnig Spanje vertrokken. Barstensvol energie kunnen we er weer een half jaar tegen😉 Het fijne van weggaan is weer thuiskomen in ons gezellige buurtje. Dus als je over een paar dagen weer beweging in en om ons huis ziet, help ons dan van ons souveniertje af.

ik kan er geen noot op spelen Dat wordt smullen🍷🥖🧀🍗

1. Ria:
    2 februari 2020
    Jammer. Beterschap met je kaak. Ik wens je een goede terugreis.
  2. Pat:
    2 februari 2020
    We wensen je veel beterschap en een veilige terugreis. Tot in Maastricht?!
  3. Petra dragstra:
    2 februari 2020
    Beetje pech, maar een fijne tijd gehad. Genieten jullie nog maar zonder mond- en klauwzeer😖
    Gaan we in Maastricht nog eens de routes doornemen onder het genot van wijn en spijs.
  4. Tilly van helden:
    2 februari 2020
    Kaakontsteking...….camper met kuren...….dan is er geen betere plek dan Maastricht.
    Goeie en veilige terugreis laifies en bedankt dat ik een paar maanden een beetje mee mocht reizen.
    liefs, TIL
  5. Irma dakman:
    3 februari 2020
    Fijn dat jullie weer terugkomen! We missen onze lieve buurtjes zo!
  6. Tom:
    4 februari 2020
    Welkom thuis lieve buurtjes! Wiep heeft jullie (en vooral beike!) heel erg gemist!