Beike

14 november 2019 - Lagos, Portugal

De Portugese horeca is hondonvriendelijk. Zal wel met hygiëne te maken hebben of bang dat honden te druk zijn in een restaurant, maar je hebt weinig kans om lekker buiten de camper  te gaan eten.

Beike 2

Beike is de rust zelve in alle eetgelegenheden, ze gaat onder de tafel liggen en je hoort haar niet.

Strand in Budens

Kleine kinderen zijn vaak veel vervelender in restaurants 😜😖 Dus dat wordt vandaag weer “Buseten”. Maar mijn kookkunst op 2 pitten doet niet onder voor het menu del dia. Ik ga lekker zelf koken🥘🥗🍳

1. Pat:
    14 november 2019
    Hey Petra en Coen.
    Ik zie dat jullie ook een reislog hebben, leuk! We zijn sinds een week weer onderweg, nu in Zuid-Frankrijk, op weg naar Noord-Spanje. Met de feestdagen weer even in Maastricht maar daarna weer naar Spanje en Portugal. Geniet van jullie reizen en wie weet komen we elkaar nog eens tegen onderweg!
  2. Peggy:
    14 november 2019
    Hoi Petra en Koen. Het is maar stil langs de Maas. En Louwie mist beike erg. Ik ga vaak met hem wandelen op st Pieter om andere honden te treffen. Jammer dat de restaurant houders niet open staan voor hondjes. Maar vaak smaakt eigengemaakt eten nog lekkerder. Nog een fijne reis , geniet er maar van. Hier is het koud en echt herfstweer brrr geef mij maar de zomer. Groetjes Peggy en Louwie
  3. Tilly van helden:
    16 november 2019
    Wees nou maar voorzichtig met je hond in een restaurant in Portugal, ik heb begrepen dat ze daar op het menu staan.
    Fijne tijd liefies, kus TIL