Ondertussen

10 januari 2020 - Fuengirola, Spanje

Dankzij ons optimistische karakters(!) maken we er het beste van. Goede WiFi, douche en de verzekering dat er nu echt iets gedaan wordt aan de koppeling problemen van de camper, genieten we van de zon op het balkon en het zand van het strand. Donderdagmiddag nog even gesproken met de monteur, hij wachtte nog op één onderdeel en dacht niet dat het voor vrijdagavond 18.30 uur gefixt was☹️

Ojén

Twintig km’s boven Marbella ligt een mooi wit dorp Ojén met enorm steile toegangswegen waar onze FIAT 500 twee keer afsloeg. We hadden ook een grotere auto moeten huren, maar we waren weer te bescheiden.

Pueblo Blanco OJÉN

Doordat we nu wat oponthoud hebben, blijven we wel een maandje langer weg😜

1. Tilly van helden:
    10 januari 2020
    Héél naar voor jullie om pech te hebben in warm Spanje.
    Maar misschien kunnen jullie vriendjes worden met de bejaarde overwinteraars.
    Is goed voor jou Petra.
    liefs, TILLY
  2. Petra dragstra:
    10 januari 2020
    We zijn zelf al zo bejaard........
  3. Henry:
    10 januari 2020
    Prettig vertoeven zo onverwachts :) !
    En volgende week weer lekker touren!
    Groetjes aan Beike
  4. Dianne:
    10 januari 2020
    Sommige gelukjes bij een ongelukje kijken mij best prettig. Hoewel het natuurlijk wel jammer is dat de camper nukken heeft. Als jullie nog zo lang daar moeten blijven, dat is natuurlijk wel straf. Is het nog lekker weer?
  5. Petra dragstra:
    10 januari 2020
    Dit is meer een badplaats voor over 10 jaar als we achter de rollator lopen en 3 maanden in hetzelfde appartement bivakkeren. Zie hier dus veel Britten, Duitsers en Fransen. Wij zijn meer van het zigeunerleven, veel spannender.
  6. Irma dakman:
    10 januari 2020
    Zet je huis zolang op Airbnb - wat let je?
  7. Irma dakman:
    10 januari 2020
    Dan heb je meteen die koppeling eruit, die dingen zijn duur. Bovendien komt het er meestal op neer dat je ook de versnellingsbak moet vervangen. Dus fftjes een paar rolkoffertjes voor de deur...
  8. Petra dragstra:
    10 januari 2020
    Goed plan Irma, maar dan moeten we eerst de Rattenvanger van Hamelen vragen of ie de ratten uit huis jaagt, want die schijnen aardig huis te houden op Bosscherweg 9.
  9. Irma dakman:
    11 januari 2020
    Dat komt doordat ik ze met de bezem heb verjaagd uit nr 11. Sorry...
  10. Jacques:
    11 januari 2020
    pech ligt in een klein hoekje, gelukkig mogen jullie langer blijven en doe dat ook maar effe want hier is het niks wat het weer betreft.
    Geniet ervan, ondanks alles.
    P.s. geen vervangend vervoer gekregen?
  11. Nel:
    12 januari 2020
    Dus een beetje pech met de bus! En zijn jullie niet meer onderweg. Wel in een lekkere omgeving met mooie blauwe luchten! Rob en ik gaan vandaag wandelen met Dirk en Andrea . We starten bij Mheer. Lieve groeten en dat de bus weer snel gaat rijden dat wensen wij jullie🚌😎