Horrible

10 januari 2020 - Fuengirola, Spanje

“Horrible”,  zei de automonteur in Mijas waar we na 3 weken weer voor de poort stonden. Op oudejaarsdag stonden we even op een camping waar we ook direct weer weg moesten want het was er vol. Maar dat ging niet zo snel want na tig keer starten wilde ons huisje op wielen alleen nog maar achteruit. Na veel gedoe kwamen we van de camping af en stonden even verderop bij een (gesloten) restaurant. Daar hebben we genoten van Claudia de Breij en met een groepje Britten het nieuwe jaar ingeluid. En dat was heel luid, die Britten kunnen er wat van.
Nieuwjaarsochtend weggereden wat wonderbaarlijk goed ging en onderweg viel slechts 1x de versnelling uit. We vinden een mooie plek in Torremolinos niet ver van de garage. Maandag 6 januari konden we daar pas terecht. Mooi niet dus, staan we daar al de avond van te voren, is het weer eens een feestdag voor de Spanjaarden.

Driekoningen in Torremolinos

Had ie niet gezegd... Op feestdagen is dan ook alles gesloten, maar met hulp van de alarmcentrale van Camperverzekerd (fantastische verzekering), regelden we een auto. Een hotel wilden ze ook regelen maar dat wilden we niet. Na veel gedoe zijn we in een klein appartement vlakbij zee getrokken waar Beike ook een plekje had.

Uitzicht vanaf ons appartementAppartement  Is niet de bedoeling Beike, je hebt je eigen kleedje Beike heeft de bank ontdekt

1. Jos Gijsen:
    10 januari 2020
    Geniet dan ook maar weer van de heerlijke ruimte aan zee .