Sendero’s - wandelpaden in Andalusië

30 december 2019 - Álora, Spanje

Wat een verscheidenheid aan landschappen en de paden die je naar de hoogste toppen voeren.

El TorcalEl Torcal

Het is nog leuker om met z’n vieren te lopen, eigenlijk met z’n vijven want Beike loopt de route wel 3 keer. Ze wil ons wel bij elkaar houden en houdt ons goed in de gaten.

Beike
Soms werd het te spannend als we op handen en voeten verder moesten en was het verstandig om terug te lopen. We willen nog wat langer kunnen genieten van onze vakantie.  El Torcal is een karstgebergte, waar regen, wind en zon hun sporen nalaten. De meest wonderlijke rotsformaties ontstaan zo. El TorcalEl Torcal
In de verte zien we de Siërra Nevada. Daar zal het wel een paar graadjes kouder zijn. Hier kan het soms hard waaien en zijn onze Noorse windstoppers wel erg fijn. Uit de wind in de zon
Het waren fijne dagen met z’n vieren. Goede herinneringen waar we nog lang en vaak aan kunnen terugdenken. Bedankt Henry en Margreet dat jullie er waren☘️De toppers hebben de top bereikt