Het vrije leven

14 januari 2020 - Balerma, Spanje

Wat heb je toch een rijk leven als je je vrij voelt. Vrij om een plek in de natuur te vinden, vrij om geen verplichtingen te hebben, vrij om te blijven of weg te gaan, vrij om te praten of te zwijgen. Je eigen ding te doen, niemand die om je kop zeurt. Kortom het camperleven, maar dat kan natuurlijk thuis ook, maar het voelt hier anders. Dat dacht ik allemaal toen ik vanuit de camper dit zag:

Stilleven met hondenkar
Leef je leven VRIJ. En fijn dat jullie ons volgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ans:
    14 januari 2020
    Heel veel plezier, fijn om te horen dat dit een stuk van jullie leven is.
    Geniet ervan, soms zou ik dat ook wel willen!
    Ans
  2. Pat:
    Hai Petra.
    Je schreef dat we Luz bij stuwmeer moesten bezoeken. Maar waar is dat dan??
    Goeie reis verder. Misschien in Maastricht een keer?
  3. Petra dragstra:
    14 januari 2020
    Als je de grens overgaat op EX-107 naar de N256 (kaart 78 michelin) kom je bij de grootste stuwmeren van Europa. Het dorpje Luz is de neer water gelopen is tbv het stuwmeer en een nieuw dorp gebouwd. Desolaat dorp met indrukwekkende video etc. over de geschiedenis an het dorp. Er is een C P.
  4. Pat:
    Yep gevonden!
    Wij gaan eerst richting Tarifa en daarna langs de kust naar Algarve. En dán misschien wel naar Luz.
  5. Petra dragstra:
    14 januari 2020
    Een heel andere volgorde dan ik dacht😜 zag Cáceres staan en dacht dat jullie via Badajoz naar de atlantische kust zouden gaan, dan kom je vlakbij Luz van de stuwmeren. Maar in Tarifa is het warmer want vlakbij Marokko. Genietse