B en B Finca Las Hierbas

20 december 2019 - Álora, Spanje

Vorig jaar waren we naar kennissen gegaan om te zien hoe ze bezig waren een b en b op te zetten in Alora (55 km ten noorden van Malaga). Het is te zien dat ze enorm hard gewerkt hebben om er een fantastische vakantieplek van te maken. We mogen op hun enorme terrein staan en wachten daar met spanning op de komst van Margreet en Henry die er 10 dagen zullen verblijven. We gaan de caminito Del Rey lopen een tocht waarvoor je je al maanden van te voren moet inschrijven. En natuurlijk verder Andalusië ontdekken.
P.S. Nu ik een goede internetverbinding heb krijgen jullie weer 3 verhaaltjes achter elkaar. Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties en hoop maar dat m’n verhaaltjes niet vervelend of langdradig worden. Het is goed voor mijn hersentjes om alles in herinnering te brengen en op te schrijven. Hasta Luego.

1. Jos Gijsen:
    20 december 2019
    Geniet van de looproute !
  2. Petra dragstra:
    20 december 2019
    Is op 26/12. Maar er is hier nog genoeg te lopen, dus genieten.
  3. Dianne:
    20 december 2019
    Tja, Petra, ouwe zooi moet je goed onderhouden om er lang plezier van te hebben en ik ben blij dat jij het onderhoud van de jouwe op deze leuke manier met ons deelt. Weten we ook nog waar je uithangt en wat we kunnen verwachten als we zelf ooit willen overwinteren. Zo’n heerlijke hippie, mjm
  4. Petra dragstra:
    20 december 2019
    Ja die had je moeten zien....
  5. Irma dakman:
    Rock Andaluz!
  6. Ria:
    20 december 2019
    Nogmaals: Doe Margreet de groeten.
  7. Jacques:
    20 december 2019
    Leuk om alles te lezen en veel plezier en fijne feestdagen!!
  8. Petra dragstra:
    20 december 2019
    Ja Jaques jij bent een trouwe fan. Dank, dank. Voor jou ook fijne feestdagen bij Brigitte. Het is je gegund na dit veelbewogen jaar☘️☘️
  9. Tilly van helden:
    23 december 2019
    Leuk hoor Peet, je reisverhaaltjes......mooi mee door gaan.
    Ik wens jullie hele fijne, gezellige Feestdagen, samen met Margreet en Henri, en een mooie Caminito Del Rey wandeltocht.
    liefs, TIL