Storing?

20 december 2019 - Mijas, Spanje

Woensdagmorgen 18 dec. om 9.00 uur een afspraak met de Fiat garage in Mijas. We willen zekerheid over de storing waar we zo af en toe mee te maken hebben. We overnachten op een camperplek dichtbij. Daar worden we begroet door een Britse hippie. Bejaard maar niet behaard, zijn kleding bestond uit tattoo’s en een rode tangaslip. Nu zijn we wel wat gewend op de CP’s vooral als ze goedkoop of gratis zijn. Het is altijd weer een verassing waar je dan terecht komt. Hier veel Zweden en Britten die er de hele winter staan of doorgaan naar Marokko. De eigenaar is een Portugees met Nederlands paspoort. Ook al hadden we een grote plaats, we zijn blij dat het maar voor één nacht is.
De garage gaat alles met de computer doormeten. En wat blijkt: er is niets aan de hand, er zit ook genoeg olie in de versnellingsbak. Gewoon verder rijden en als hij weer eens bij het starten aangeeft geen contact te willen hebben met de versnelling, nog een paar keer starten en dan doet ie het gewoon weer. Die ervaring hadden we al dus maken we ons verder geen zorgen meer.

1. Irma dakman:
    20 december 2019
    Gos dat lijkt me nou echt n camping naar mn hart! Lekker socializen met ouwe hippies en dan op tijd weer vertrekken - want iemand als ik houdt toch het gevoel: met een beetje pech had ik daar ook gestaan met een niet meer te repareren bus.