Code rood in Oost Spanje

21 januari 2020 - Carboneras, Spanje

We hadden het al op Weather Chanel gezien dat er slecht weer aan zat te komen, vanaf zaterdag 18 Jan. storm en regen. Dus ons hippiekamp maar verlaten en op zoek naar een plek met een droge ondergrond. Tja je moet als camperaar ook aan alles denken. Bovendien waren we weer aan vers water en leeg toilet toe. Nu staan we dus in Carboneras 2 km van zee tussen de bulten. Groter contrast met het hippiekamp is bijna niet mogelijk, het lijkt veel op het kamp aan de Bosscherweg😜 met veel witte slagschepen om ons heen

Zoek de Globetrotter camper
Met het nood weer valt het hier erg mee. Zondagmiddag nog op terras aan de tapas aan de boulevard in Carboneras. Leuk dorp, het grootste van Cabo de Gata en geen hoogbouw. Zondagavond brak het los en de hele nacht harde storm, de bus stond te schudden. Maandag ook regen, hard nodig in dit gortdroge land. Vandaag schijnt tussen de wolken de zon alweer. Maar het moet in Valencia en Alicante hevig te keer zijn gegaan. De vooruitzichten zijn goed dus gaan we morgen weer op pad. Willen we over een maand thuis zijn dan moeten we toch nog veel mooie plekjes zien. Beike wacht geduldigBeike vindt alles goed als ze maar aandacht krijgt en rond kan rennen.

1. Tilly van helden:
    21 januari 2020
    Wat klinkt het allemaal vrolijk en blij, dit is helemaal jullie ding hè jongens?!
    Nog een maand genieten en dan weer naar het "strafkamp" aan de Bosscherweg…….sneu hoor.
    liefs, TIL
  2. Petra dragstra:
    21 januari 2020
    Haha, ik bedoel niet ons huis want dat is onze veilige thuishaven. Maar je kent de Camperplaats vlakbij ons huis waar nu ook een toiletgebouw is geplaatst. Hier is zelfs een samenscholingsruimte met Spaanse TV.
  3. Margreet:
    22 januari 2020
    Moest je niet in Gabo de gata roddelen over je dochters met de ouders van Esther? uh sorry trots spreken over jullie dochters?
  4. Petra dragstra:
    23 januari 2020
    Had ik graag gedaan maar Gabo de Gata is groot en heeft weinig toegangswegen. In het gebied waar wij zaten waren geen campings.
  5. Irma dakman:
    2 februari 2020
    Nou mijn vriendin kon een week haar huis niet uit en hoewel zij haar auto aan de overkant van het riviertje had gezet en een stukje hogerop, is het ding toch overspoeld.
    Maar jullie zaten lekker veilig droog, mooi om te horen! Mooie foto's trouwens!