Valencia

21 november 2021 - Valencia, Spanje

Op het gevaar af dat m’n verslagjes een verkapte dia avond wordt, wil ik jullie toch nog iets laten zien van Valencia.
Op een zeer zonnige zondag fietsten we van onze officiële camperplaats langs het strand (8km) naar Valencia. We kwamen alleen voor de architectuur van Calatrava, want de oude stad hadden we al eens uitvoerig bezocht. Dat was genieten!!

Oceanografie architect Calatrava
Het water in de vijvers weerkaatste letterlijk en figuurlijk schitterend in de gebouwen.Palau d’Art met beeld van de Japanse kunstenares  Leuko IkemuraDe haas Bodhisvatta van Leiko Ikemura. Een tijdelijke tentoonstelling van haar sculpturen “Here we are”. Musee de Cienses
En dan op een zacht leren bankje in de zon genieten van cerveza met tonijnsalade. Wat hebben we toch een beroerd leven🤣

1. Dianne:
    21 november 2021
    Ik lees het alweer, het is goed van eten en drinken en van mooie plekken bezoeken. Nu het weer nog en dan hebben jullie de hoofdprijs
  2. Inge:
    22 november 2021
    ik was ooit in Valentia maar zag daar nog niet het werk van Calatrava. Heel mooi!
    Fijne reis verder toegewenst.
  3. Ria:
    Mooie foto’s.
  4. Pat:
    Hoezo beroerd leven ??
    Ik ben net terug in Nederland, corona gedoe en koud,
    Nog veel plezier, maar dat gaat wel lukken denk ik.
    Groet, Pat
  5. Henry:
    Prachtig!
  6. Margreet:
    28 november 2021
    Wat ontzettend mooi en wat lijkt de zon en de blauwe lucht en het terras ver weg van onze huidige realiteit in Nederland. Geniet ervan!