Zon, wind en mist

7 november 2021 - Cantallops, Spanje

We zijn er weer vandoor, we gaan weer camperen in zuid Europa. Even andere vergezichten, hoewel het uitzicht op de Maas achter ons huis eigenlijk nooit verveeld. Door Frankrijk rijden in de herfst  al die prachtige herfstkleuren, daar wordt je blij van. De eerste stop, nog steeds in de buurt van de Maas, levert Beike al goed gezelschap op. Bij de boer waar we overnachten is een blije Bordercollie, ze zijn al direct dikke vriendjes.
De herfst zet ook andere elementen in gang: dichte mist, vorst aan de grond en loeiharde wind. Ons busje staat te schudden als een dolle. Maar we hebben de wind mee want na 2 overnachtingen in Frankrijk zijn we nu al in Spanje op een CP bekend van het lunchpakketje van de timmerman die er 3 jaar geleden aan het werk was. Beike, nog een schattig puppy ,pikte het uit z’n busje en weg lunch. Schaam me nu nog.

Wil je meer verhaaltjes van onze overwintering, dan kom je op de verzendlijst. Zo niet dan hoor ik het graag en val je er verder niet mee lastig.

1. Henry:
    7 november 2021
    Fijne reis Petra, Coen en Beike!
    Als het goed is, word het alsmaar warmer hoe zuidelijker jullie afzakken :)
  2. Marlies:
    Ja Petra
    Ben gewoon jaloers op jullie Zou ook graag even weg willen Maar we moeten even de tijd nemen voor het voetje van Herbert Maar het gaat de goede kant op Wij wensen jullie een geweldige reis En ik ga jullie weer missen We hebben de hout kachel en de kaarsjes aan Onze oude kat snurkt tegenwoordig ook hierop haar dekentje Onze mooie vos die hier altijd even kwam snuffelen lag vandaag dood in de tuin Actie en beleving genoeg heel veel Groetjes aan Coen en we horen wel weer wat
  3. Jos Gijsen:
    Hallo Petra en Coen,
    Jullie zijn al snel in Spanje beland .Heerlijk van de herfst genieten in een andere omgeving. Vandaag heb ik met 'n vriendin in de Voerstreek gewandeld en van de prachtige kleuren genoten.
    Ik wens jullie een heerlijke reis.
    Groetjes , Jos
  4. Ria:
    7 november 2021
    Fijne vakantie! Wij zijn nu op Terschelling. Morgen vertrekken de kinderen en wij overmorgen. Kijk maar op Facebook t.n.v. Harry van der Schoot. Leuk dat we jullie reisverslag krijgen.
  5. Tilly van helden:
    8 november 2021
    Lief Peetje, Coen en Beike.
    Wat een vrolijk verslag, jullie hebben er zin in en midden in die prachtige herfstkleuren, kan ik mij dat zó voorstellen.
    Wij gaan ons over een week vermaken op Ameland en hebben daar ook heel veel zin in.
    Laifies, heb het fijn en geniet!!!!!
    liefs, TILLY
  6. Esther:
    9 november 2021
    Oh wat heerlijk jullie zijn alweer los!
    En ook al lekker zuidelijk! Heel veel plezier, ik lees met jullie mee.
    xx, Esther
  7. Ans:
    9 november 2021
    Hoi Petra en Coen, Geniet van Spanje, heerlijk , jaloersmakend dat heerlijke weer en de andere omgeving, eten en de drankjes!!
    We hebben druk met exposeren, oppassen etc,
    Groeten ook van Jan
  8. Dianne:
    9 november 2021
    Heel fijn, en wat reizen jullie snel. Wij zijn net terug van een dag of wat Zeeland, hebben gisteren heerlijk naar Alden Biezen gefietst en gaan morgen ook weer op stap.

Veel plezier en ook groetjes van Robert. Dianne
  9. Mirjam:
    11 november 2021
    Hoi Petra en Coen,
    Wat heerlijk nu al in Spanje Ik maak direct een kruik want het gaat vriezen hier !
    Goede reis .